vrijdag 5 december 2008

Dee Why

Helaba lezertjes,

Een kort berichtje. Omdat ik (Ingrid) weeral niet kon gaan werken voor Expect a Star (childcare) zijn we maar weer naar het strand getrokken, want het was een mooie dag :-). We hebben in Dee Why, dat is het dichtstbijzijnde strand voor ons, zelfs een mooie lagune ontdekt vandaag.


Ik heb vandaag ook ons nepkerstboompje gezet en versierd met kerstballen en lichtjes, sfeer! Ook ben ik noodgedwongen nog wat moeten meegaan in de bureaucratie van dit land en heb ik nog maar eens een diploma certificaat opgestuurd naar de Australian Medical Counsil, zodat ik dan hopelijk in februari het grote multiple choice examen kan doen en daarna ook hopelijk eindelijk hier zou kunnen werken als dokter. Ondertussen volg ik in een praktijk in Matraville een beetje mee, en zijn we daar ook uitgenodigd voor een kerstfeestje, joepie!

Morgen gaan we een wandeling maken in West Head en 't wordt warm weer, dus we zullen genoeg water moeten meenemen...

Binnenkort gaan we proberen een paar dagen langs de kust naar het Noorden te gaan met de auto en de tent, die laatste mogen we lenen van Bart en Jennefer, ook joepie!

Groetjes en tot de volgende!
Ingrid en Brecht

Geen opmerkingen: