donderdag 13 november 2008

Verjaardag

Gisteren was het 12 november en zoals elk jaar is het dan mijn verjaardag. Dat was dit jaar uiteraard niet anders. Na 25 verjaardagen in de koude was mijn 26ste er een bij heel andere temperaturen. Voor mij was het een bevreemdend gevoel om jarig te zijn als het buiten 26 graden is. Maar daarom zeker niet slechter :-). We hebben ons tegoed gedaan aan de lekkere cake die Ingrid gemaakt had. En waar smaakt dat beter dan in het zonnetje op het strand? (zolang je geen zandkorrels mee binnen krijgt natuurlijk)


's Avonds zijn we dan gaan eten in The Rocks. De bon die we van Koen, Elsbeth, Katrien, Anneleen en Alexander gekregen hebben op ons afscheidsfeestje kwam hier heel goed van pas. We hebben buiten gezeten met uitzicht op de Harbour Bridge en het Opera House bij avondval. Beter kan niet. Op de koop toe was het eten nog enorm lekker ook. Een meer dan geslaagde dag, als je het mij vraagt. Alleen jammer dat ik het fototoestel vergeten was dus foto's van Sydney by night zullen we een andere keer moeten trekken.

Aan iedereen die aan mijn verjaardag gedacht heeft, bedankt voor de leuke kaartjes en berichtjes.

Groetjes en tot een van de volgende!

Brecht


Geen opmerkingen: